11 lutego 2014

Sałatka brokułowa


      Dawno nie robiłam żadnych sałatek, więc musiałam jakąś przyrządzić. Uwielbiam brokuły i nie rozumiem dlaczego większość osób za nimi nie przepada ;p Z resztą tak samo z brukselką, ją także uwielbiam :) Tą sałatkę robiłam po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem, ponieważ jest przepyszna! Wszystko razem świetnie pasuje i mi bardzo smakuje. Polecam ją wszystkim, nawet tym co nie przepadają za brokułami, może wtedy zmienicie zdanie :) 

Składniki:
-1 brokuł
-puszka kukurydzy (u mnie 285g)
-1 papryka czerwona
-szynka z kuczaka 250g
-4 jajka ugotowane na twardo
\
Sos czosnkowy
-2 płaskie łyżki majonezu
-2-3 łyżki jogurtu naturalnego (można więcej)
-2 ząbki czosnku wyciśniętego
-sól i pieprz
(wszystko połączyć)

Przygotowanie:
Brokuły podzielić na mniejsze kawałki i ugotować w lekko osolonej wodzie. Jajka, szynkę i paprykę pokroić w kostkę, dodać odsączoną kukurydzę i brokuły. Dodać sos czosnkowy, doprawić do smaku i wymieszać.

SMACZNEGO!

kaloryczność 100g - ok 81 kcal
                                po wymieszaniu...
                                            


1 komentarz:

  1. PO SKŁADNIKACH I WYGLĄDZIE MOŻNA POWIEDZIEC ,ŻE MUSI BYC PRZEPYSZNA !

    OdpowiedzUsuń