7 sierpnia 2013

Naleśniki



          Od jakiegoś czasu planowałam zrobić naleśniki na śniadanie....aż tego poranka, nie miałam za dużo w lodówce, więc od razu pomyślałam właśnie o nich, przepis skomponowałam dzisiaj i jestem z siebie dumna bo wyszły  przepyszne, takich dawno nie jadłam, idealnie nadają się również do krokietów. Polecam ! :)

 Składniki: (6 dużych naleśników, wielkości średniej patelni)
-1 jajko
-150 g mąki pszennej (1,5 szklanki)
-1 szklanka wody gazowanej
-3/4 szklanki mleka
-1 łyżeczka proszku do pieczenia
-sól
-kilka kropel oleju

Przygotowanie:
Jajko ubić z mlekiem, mąką, proszkiem do pieczenia,  solą i olejem. Na koniec dodać wodę gazowaną i delikatnie wymieszać. Teflonową patelnie rozgrzać i smażyć, aż się zrumienią z obu stron.
Podawać z ulubionymi dodatkami np. cukier, dżem, ser, lub syrop klonowy.

SMACZNEGO!

Kaloryczność: 1 naleśnik ok 115 kcal























4 komentarze:

  1. Skoro mówisz że przepyszne to muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam wszystko według przepisu i na prawdę wyszły rewelacyjne! Idealne z dżemem Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. napewno są pyszne, ja uwielbiam z serem :)

    OdpowiedzUsuń