30 lipca 2013

Kokoski



     
              Kokoski robiłam już jak byłam małą dziewczynką, dlatego smak ich kojarzy mi się z dzieciństwem :) Kokosowe, słodkie, z wierzchu trochę chrupkie, a w środku trochę wilgotne, po porostu przepyszne, a ich zapach kokosowo-śmietankowy - obłędny!
Idealne do kawy, herbaty, na spotkania z przyjaciółmi, rodziną, czy ot tak, gdy najdzie Was ochota. Polecam!

Składniki: ( ok. 140 ciasteczek )
- ok.130g wiórki kokosowe
-160g kleiku ryżowego
-3 jajka
-250g margaryna
-300g cukru (1,5 szklanki)
-aromat (ja dałam śmietankowy <3 )

Przygotowanie:
Margarynę rozpuścić i ostudzić. Jajka ubić z cukrem, dodać aromat, margarynę, kleik ryżowy i wiórki kokosowe. Wstawić do nagrzanego piekarnika (termoobieg) 180 stopni na ok. 10 min.

SMACZNEGO!

Kaloryczność: 100g - 457 kcal ( 1 ciastko ok. 32 kcal)
  




2 komentarze:

  1. Są bardzo smaczne i proste do zrobienia.Takiej wersji wcześniej nie robiłam .Przepis idzie do mojego zeszytu z przepisami!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie wyszły jaśniejsze,ale tez bardzo smaczne!

    OdpowiedzUsuń