5 lipca 2013

Sałatka z makaronem i kurczakiem

 
                Sałatka z makaronem i kurczakiem jest bardzo łatwa w przygotowaniu, a do tego bardzo smaczna. Pomysł na zdrowe i kolorowe danie, które nie jednej osobie przypadnie do gustu :)

Składniki:
-makaron świderki 200g
-puszka kukurydzy (285g)
-puszka groszku (280g)
-puszka czerwonej fasoli
-pieczarki marynowane (280g)
-piersi z kurczak (400g)
-5 łyżek majonezu (ja użyłam lekki)
-1 łyżka keczupu
-pieprz i sól
-szczypiorek*

Przygotowanie:
 Piersi, najlepiej dzień przed, pokroić w kostkę i usmażyć w przyprawach do kurczaka. 
Makaron ugotować, pieczarki pokroić wzdłuż, kukurydzę, fasolę i groszek odcedzić. Wszystko razem wymieszać, dodać majonez, keczup i przyprawić solą i pieprzem. Można posypać szczypiorem.

SMACZNEGO!

Kaloryczność: 100g - 122 kcal




8 komentarzy:

  1. Bardzo dobra, polecam ;) ja miałam białą fasolę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie nie przepadam za sałatkami z makaronem, ale ten pomysł wydaje mi się być ciekawą propozycją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka bardzo smaczna.Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no robię w weekend! takiej nie jadłam a skoro zachwalacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zrobiłam i zjadłam miseczkę - jest genialna, a jaka prosta w przygotowaniu, co dla mnie jest bardzo istotne - nie cierpię gotować itp. ;) takie pytanie głupie, jak myślisz ile może stać w lodówce? sporo mi jej wyszło i zastanawiam się jak szybko muszę ją "sprzątnąć" ;) i dzięki za przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze spokojem możesz ją przechowywać 4-5 dni, a nawet dłużej, pod przykryciem. Pozdrawiam! ;)

      Usuń